7 תשובות
כן אני חושבת, אני לא יודעת אם הוא קיים. אני בוחרת להאמין שכן. אין הוכחות לכך, בערך, רק בתנך. אבל כאילו כל אחד והאמונה שלו
ברור שיש. דברי איתו הוא יענה לך אבל צריך להאמין קודם:)
יש, כי אני יודע בוודאות שאין שום אפשרות אחרת חוץ מאלוקים.
כל אדם ואדם פה הוא הסיבה לכך שיש אלוהים..
מי ברא את הסבא שלך ואת הסבא רבא רבא רבא בסופו של דבר נגיע לאדם וחווה בראו אותם.. אז כנראה שיש בורא..ולמה קוראים לבריאה בריאה? כי מישהו ברא אותה ומי יכול לברוא דבר כזה עצום? אפאחד חוץ ממישהו גדול ובעל עוצמה אז יש מישהו שברא את כולנו.
אני יודעת שזה נשמע קצת לא אמין אהל תנסי להבין אותי
אני אישית לא מאמינה, אין שום הוכחות לזה ולפני שכתבו את התנך הסיפורים עברו מפה לאוזן ואנשים לא בהכרח אומרים את כל הסיפור, אבל כל אחד במה שהוא מאמין, אני חושבת שצריך לכבד את הדעה של כולם.
אנונימית
אני חושבת שיש.
אני פשוט מרגישה אותו בכל דבר בחיים שלי אין לי איך להסביר את זה...
לא אני חושבת שאלוהים הוא המצאה של האדם כדי לקבל תקווה וכדומה .