11 תשובות
פעם, הייתה לי תקופה כזאת
כן):
לעיתים
שואל השאלה:
היי small girl, תוכלי להגיד לי איך עברת אותה?
היי small girl, תוכלי להגיד לי איך עברת אותה?
אנונימית
כן, היום, כשיש לי יום הולדת, כי אף אחד מהחברים שלי לא חוגג לי אף פעם
וואי זה יצא לי מזה ילדה מתבכיינת בת 8 אבל אני מזה לא כזאת
וואי זה יצא לי מזה ילדה מתבכיינת בת 8 אבל אני מזה לא כזאת
היי :)) תאמיני לי שאני מבינה אותך הרבה יותר ממה שאת חושבת..
תזכרי תמיד- הכל בסוף עובר.
תשאלי חברים אם הם רוצים להפגש או שתנסי להכיר חברים חדשים מהרשתות החברתיות או אפילו סתם לדבר עם מישהו ברשתות החברתיות.. אני למשל פשוט לא אוהבת להפגש עם חברים משום מה.. הכל יהיה בסדר אני מבטיחה שלך :))
תזכרי תמיד- הכל בסוף עובר.
תשאלי חברים אם הם רוצים להפגש או שתנסי להכיר חברים חדשים מהרשתות החברתיות או אפילו סתם לדבר עם מישהו ברשתות החברתיות.. אני למשל פשוט לא אוהבת להפגש עם חברים משום מה.. הכל יהיה בסדר אני מבטיחה שלך :))
לא יודע אם אפשר לקרוא לזה מוחרם, אבל פחות הייתי יוצא עם חברים. היום זה פחות ככה. פשוט צריך ללמוד להיפתח לאנשים, לא משנה מי נמצא מולי. להתגבר על הביישנות כי וואלה אין לה מקום לנער בן 16. תחשבי חיובי ויהיה טוב
שואל השאלה:
קתרין פירס- כתבתי לך משהו בקיר... מקווה שזה יעודד אותך.
קתרין פירס- כתבתי לך משהו בקיר... מקווה שזה יעודד אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכם :) (אלה שמעליי)
ותודה לכם :) (אלה שמעליי)
אנונימית
כל יום מרגיש ככה, נורא)
באותו הנושא: