16 תשובות
זה קשור לבעיות עם ההורים?
תגידי לעובדת סוציאלית שלך והיא תסדר לך
ועם מרשים לך ללכת לפנימייה אז פנימיית הדסה בקרחת טבעון מהממת
שואל השאלה:
היא כן :/
היא כן :/
שואל השאלה:
החיים שלי והבריאות הנפשית שלי נהרסים בבית..
החיים שלי והבריאות הנפשית שלי נהרסים בבית..
אז תעבור לגור אצל חבר אל תסבך את הרווחה אני רציני איתך מכל הלב
אני עברתי את התהליך הזה ברווחה ותאמין לי שזה יעשה לך רק טוב תגיד לעובדת הסוציאלית שלך את הכל ותגיד לה שאתה רוצה לעבור לפנימייה וזה יקרה זה תהליך ארוך אבל הוא שווה את זה
שואל השאלה:
ליאן...כמה זמן זה לקח?
ליאן...כמה זמן זה לקח?
לי ספציפית שנתיים אבל זה לא אמור לקחת כל כל הרבה זמן פשוט הייתה אי הבנה
אני לא יודעת מה הבעיות עם ההורים שלך אבל תחשבי אם אלה בעיות של לצאת מהבית כי תאמיני לי אם הם לא מרביצים לך או מזניחים אותך את תתחרטי על זה. וגם הרווחה לא תסכים לך
שיפרתי את הציונים בשביל להתקבל לפנימייה טובה אפילו שהיו המון קשיים
שואל השאלה:
הו אני שמחה שזה הסתדר לך בסוף :)
הו אני שמחה שזה הסתדר לך בסוף :)
שואל השאלה:
כן...
כן...
סתם יהרסו לך החיים לא חבל? :/
שואל השאלה:
א- אוקיי.
ומה עשית עד אז?
א- אוקיי.
ומה עשית עד אז?
תודה אני מאחלת לך הצלחה
באותו הנושא: