3 תשובות
בעיקרון יאפ
בעיקרון כן
אבל כרגע הרוב עושים 3 (דפ"ר, רופא וראיון אישי) כי אמורים להתקשר אלייך ולעשות לך את המבחן בעברית ואת האימות נתונים בטלפון.
אבל כרגע הרוב עושים 3 (דפ"ר, רופא וראיון אישי) כי אמורים להתקשר אלייך ולעשות לך את המבחן בעברית ואת האימות נתונים בטלפון.
ובדיקת ראייה
באותו הנושא: