48 תשובות
שואל השאלה:
אומרים שזה ocd :(
אומרים שזה ocd :(
אנונימית
נשבעת גם לי זה קורה
אבל זה ממש מעיק אני שונאת את זה
זה לא ocd
אבל זה ממש מעיק אני שונאת את זה
זה לא ocd
שואל השאלה:
מזאת אומרת?
מזאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי באיזשהו סרטון בטיקטוק בחול שהרבה אמרו שזה אוסידי אני ממש מקווה שלא אבל זה קורה לי מלא
ראיתי באיזשהו סרטון בטיקטוק בחול שהרבה אמרו שזה אוסידי אני ממש מקווה שלא אבל זה קורה לי מלא
אנונימית
די בטוחה שזה קורה לרוב האנשים
ocd זה הפרעה מוגזמת זה לא זה
ocd זה הפרעה מוגזמת זה לא זה
שואל השאלה:
תראו את הסרטון ששמתי בקישור הרוב אומרים שזה ocd
תראו את הסרטון ששמתי בקישור הרוב אומרים שזה ocd
אנונימית
לא יצא לי כל כך
אני לא חושב אתזה, אבל אני חושב דברים אחרים וקם וסוגר
היה לי אתזה מלא בילדות. המון.
אנונימי
חח הייתי בטוח זה רק אני, טוב לדעת l:
כל הזמן
גם לי קורה
אני מנסה להתעלם מזה.. זה שטויות
פעם זה אמר לי אם לא תעשה דבר מסוים עד ארבע וחצי בלילה הזה, אתה תמות.
ופשוט ניסיתי לא להקשיב לזה. והנה עד עכשיו אני חיי ברוך השם.
חח
אני מנסה להתעלם מזה.. זה שטויות
פעם זה אמר לי אם לא תעשה דבר מסוים עד ארבע וחצי בלילה הזה, אתה תמות.
ופשוט ניסיתי לא להקשיב לזה. והנה עד עכשיו אני חיי ברוך השם.
חח
אנונימי
כל הזמן
זה קורה כמעט לכולם. כל עוד זה לא כפייתי ותמידי זה לא ocd
אימהלה אני אמורה להתחיל לפחד בגלל שלי זה לא קורה?...
אם אני לא אסגור את המגירה
המחשבה על זה שלא סגרתי לא תצא לי מהראש. או אם אני בטעות מדלגת על מדרגה אני חוזרת עלייה
בווליום אני לא יכולה שזה 14 ולא 15, 9 ולא 10.
ויש עוד כמה דברים
המחשבה על זה שלא סגרתי לא תצא לי מהראש. או אם אני בטעות מדלגת על מדרגה אני חוזרת עלייה
בווליום אני לא יכולה שזה 14 ולא 15, 9 ולא 10.
ויש עוד כמה דברים
שואל השאלה:
אז זה ocd? כי זה קורה לי די בשלוש שנים. האחרונות
אז זה ocd? כי זה קורה לי די בשלוש שנים. האחרונות
אנונימית
אז לא רק אני מוזרה
חחח אני כל כך
לא אין לי אוסידי
אנונימית
חשבתי שזאת רק אניייי xd
מה זה קשור לocd?
מה זה קשור לocd?
זה קרה לי בילדות הרבה. עכשיו לא ממש. תנסי להתעלם מיזה תגידי לעצמך שלא באמת יקרה כלום.
חח פעם זה היה קורה לי
מה-
ממש לא אבל עכשיו אני אתחיל לחשוב על זה אוףף אפילו לא הכרתי את זה
ממש לא אבל עכשיו אני אתחיל לחשוב על זה אוףף אפילו לא הכרתי את זה
ocd זאת הפרעת נפש א תגידי שיש לך כל עוד לא עשית איבחון
אני לא חושבת את זה אבל אני חושבת שמפלצת תצא משם ותהרוד אותי ואז היא תחזור פנימה וההורים שלי ימצאו אותי והם לא ידעו מה הרג אותי ואז בגלל שנהרגתי על ידיי יצור על טבעי אז אני לא אעבור לעולם הבא ואני אשאר הרוח רפאים לנצח...
חחח כל כך
כן אוף זה מעצבן ובא לי להרביץ לעצמי
חחח כן
אנונימי
אני לא היחידה תודה אלוהים
ocd היא מחלה נפשית שאין להקל בה ראש לכולנו יש את השטיקים שלנו אבל ocd היא מחלה טורדנית וחרדתית מן הסתם היא בדרגות חומרה שונות אבל לא נראה לי שזה מה שיש לך במידה ואתה חושב כך תיבדק
אנונימית
סיפור חיי אבל לא עם מגירה
גם לי יש את זה וזה או סי די
אצלי אפילו אסור לי לחשוב מחשבות כי אם אחשוב אותם יקרה משהו בכאילו..
כאילו מחשבות מסויימות
כאילו מחשבות מסויימות
מה הקשר בין מכירה פתוחה למשפחה שתמות?
מה? לא
ocd אני כל כך ...
לא
וואו כן
או כשהייתי קטנה ונגיד הייתי בשירותים אחרי שהייתי מרימה את המים הייתי אומרת אם אני לא בורחת עד שהמים מפסיקים אני אמות
או כשהייתי קטנה ונגיד הייתי בשירותים אחרי שהייתי מרימה את המים הייתי אומרת אם אני לא בורחת עד שהמים מפסיקים אני אמות
אנונימית
זה פשוט מחרפן כשזה פתוח
וואי כן. האם אני יצליח לחבר את הטלפון למטען לפני שיהיהה רעש בבית?
וואו כן רצח
וואו כל כך פשוט כל כך אני
אני גם עושה כזה
אם הכדור הכנס לוואטאבר הוא אוהב אותי
מלא כאלו ביי
אני גם עושה כזה
אם הכדור הכנס לוואטאבר הוא אוהב אותי
מלא כאלו ביי
לא, אבל אני תמיד חייבת לסגור דלתות/ארונות כי אם זה לא סגור אני משתגעת
כן,זהocd.אבל זה סיפורי וארון הבגדים
באותו הנושא: