6 תשובות
אני 1.60
הייתי מעדיפה מישהו 1.70-1.75 כי כשאני נמצאת עם אנשים גבוהים זה גורם לי להרגיש חסרת ביטחון עם הגובה שלי
הייתי מעדיפה מישהו 1.70-1.75 כי כשאני נמצאת עם אנשים גבוהים זה גורם לי להרגיש חסרת ביטחון עם הגובה שלי
אני 1.70, חבר שלי 1.78 בערך וזה מושלם בשבילי
הגובה שלי זה 1.65 בערך, לא קריטי לי אבל יש לי עדיפות לגבר שגבוה ממני - 1.75 ומעלה כזה.
1.73
1.85 כזה
שאני אוכל לשים עקבים נורמלים
1.85 כזה
שאני אוכל לשים עקבים נורמלים
1.70
והייתי רוצה 1.80 כזה ומעלה
והייתי רוצה 1.80 כזה ומעלה
1.60 הייתי רוצה 1.70 כזה
באותו הנושא: