7 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת לפעמים שוקל לפרוש מהאתר לתקופה של שלושה חודשים, רק להתחבר לאתר כל יום ל5 דקות ולהיות פעיל ולצאת ולא לחזור עד שאהיה ב100.
אני באמת לפעמים שוקל לפרוש מהאתר לתקופה של שלושה חודשים, רק להתחבר לאתר כל יום ל5 דקות ולהיות פעיל ולצאת ולא לחזור עד שאהיה ב100.
אנונימי
תרפרף על חוקי האתר, בתור נאמנה אני לא מצפה ממשתמשים לעבור חוק חוק, אבל אפשר לזכור את החוקים באופן כללי.
לדוגמא: לא לענות תשובות שלא עוזרות לשואל השאלה, בין אם זה סתם לעג וציניות או לא קשור לשאלה או סתם לא עונה.
לא לקלל או להתבטא בצורה בוטה, גם עם צנזור זו עדיין עבירה על חוקי האתר.
לא לכתוב דברים ששייכים לחברים לעט בשאלות ("מי רוצה לדבר איתי?", "וואו לא מאמינה שהקראש ענה לי" וכ'ו).
לא להזמין משתמשים למקומות חיצוניים (אינסטגרם או כל אתר אחר).
לא לפרסם את עצמך או להשתמש באתר כלוח מודעות ("תעקבו אחריי", "מישהו מעוניין באופניים יד שנייה?", "תחתמו על העצומה הזאת" וכ'ו).
כמובן לא לכתוב ספאמים או שטויות בשאלות או בתשובות לשאלות.
לא להציע הצעות מיניות.
לא לעודד אלימות או פגיעה עצמית.
לא להעלות תוכן מיני.
לא לכתוב דברים גזעניים (וזה כולל גם הומופוביה, שוביניזם וכל דבר בסגנון).
ולא לשאול שאלות ללא מהות, שזה נורא טריקי והרבה פעמים נאמנים (במיוחד חדשים) מוחקים שאלות שלא בצדק בגלל זה, אבל מה שנחשב ללא מהות אלה שאלות ששואלים סתם כי משעמם ("מה הצבע האהוב עליכם?"), שאי אפשר לענות עליהן או שהן רטוריות.
זה כל מה שעלה לי לראש כרגע ואלה החוקים שאני רואה שעוברים עליהם הכי הרבה, תזכור את הדברים האלה ואני מאמינה שימחקו לך פחות דברים.
הכי חשוב זה פשוט להתנהג כמו בן אדם, להתנסח בצורה בוגרת ולא לעשות שטויות.
לדוגמא: לא לענות תשובות שלא עוזרות לשואל השאלה, בין אם זה סתם לעג וציניות או לא קשור לשאלה או סתם לא עונה.
לא לקלל או להתבטא בצורה בוטה, גם עם צנזור זו עדיין עבירה על חוקי האתר.
לא לכתוב דברים ששייכים לחברים לעט בשאלות ("מי רוצה לדבר איתי?", "וואו לא מאמינה שהקראש ענה לי" וכ'ו).
לא להזמין משתמשים למקומות חיצוניים (אינסטגרם או כל אתר אחר).
לא לפרסם את עצמך או להשתמש באתר כלוח מודעות ("תעקבו אחריי", "מישהו מעוניין באופניים יד שנייה?", "תחתמו על העצומה הזאת" וכ'ו).
כמובן לא לכתוב ספאמים או שטויות בשאלות או בתשובות לשאלות.
לא להציע הצעות מיניות.
לא לעודד אלימות או פגיעה עצמית.
לא להעלות תוכן מיני.
לא לכתוב דברים גזעניים (וזה כולל גם הומופוביה, שוביניזם וכל דבר בסגנון).
ולא לשאול שאלות ללא מהות, שזה נורא טריקי והרבה פעמים נאמנים (במיוחד חדשים) מוחקים שאלות שלא בצדק בגלל זה, אבל מה שנחשב ללא מהות אלה שאלות ששואלים סתם כי משעמם ("מה הצבע האהוב עליכם?"), שאי אפשר לענות עליהן או שהן רטוריות.
זה כל מה שעלה לי לראש כרגע ואלה החוקים שאני רואה שעוברים עליהם הכי הרבה, תזכור את הדברים האלה ואני מאמינה שימחקו לך פחות דברים.
הכי חשוב זה פשוט להתנהג כמו בן אדם, להתנסח בצורה בוגרת ולא לעשות שטויות.
שואל השאלה:
תודה רבה egon, והכוונה בלא להציע הצעות מיניות באתר
זה אומר לא לדבר על מין או להציע דברים לבנות פה? כי אני עושה המון סקסטינג עם בנות מהאתר, ואם שני הצדדים רוצים, אז מה הבעיה?
כמובן שלא אבוא לבת ואגיד לה:
"אפשר להיות המשרת שלך? תשפילי אותי ואני אשלם לך" או דברים כאלו.
וטונדה, למה שתגיב תגובות שובניסטיות ותצפה שיעלימו עין? זה פשוט מגעיל להיות שובניסט.
תודה רבה egon, והכוונה בלא להציע הצעות מיניות באתר
זה אומר לא לדבר על מין או להציע דברים לבנות פה? כי אני עושה המון סקסטינג עם בנות מהאתר, ואם שני הצדדים רוצים, אז מה הבעיה?
כמובן שלא אבוא לבת ואגיד לה:
"אפשר להיות המשרת שלך? תשפילי אותי ואני אשלם לך" או דברים כאלו.
וטונדה, למה שתגיב תגובות שובניסטיות ותצפה שיעלימו עין? זה פשוט מגעיל להיות שובניסט.
אנונימי
בדיוק מה שxnamax ענתה לפניי, אפשר לשאול שאלות בנושאים מיניים (כמובן יש להתנסח בצורה מכבדת), אבל אסור להציע הצעות מיניות כמו מה שהבאת כדוגמא.
שואל השאלה:
egon ונעמה, אם אתן כבר פה
את נאמנה ונעמה את היית נאמנה בעבר - פניתי עכשיו לנאמנה בכירה והיא אמרה לי שההודעה שלי נמחקה על ידי מערכת האתר, משהו כזה לא זוכר בדיוק.. והיא אמרה לפנות אליהם. איך פונים? מה זה?
egon ונעמה, אם אתן כבר פה
את נאמנה ונעמה את היית נאמנה בעבר - פניתי עכשיו לנאמנה בכירה והיא אמרה לי שההודעה שלי נמחקה על ידי מערכת האתר, משהו כזה לא זוכר בדיוק.. והיא אמרה לפנות אליהם. איך פונים? מה זה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא נאמן בכיר, אין מעליו - אז למי הוא יכול לערער?
אבל הוא נאמן בכיר, אין מעליו - אז למי הוא יכול לערער?
אנונימי
שואל השאלה:
וואי איזה סיבוך :((
בסה"כ המערכת מחקה לי תגובה שכתבתי בה "זו***" כי תיקנתי משפט שכתבתי תגובה למעלה, בטעות כתבתי זה אז תיקנתי לזו :(. הלכו 3 נקודות.
וואי איזה סיבוך :((
בסה"כ המערכת מחקה לי תגובה שכתבתי בה "זו***" כי תיקנתי משפט שכתבתי תגובה למעלה, בטעות כתבתי זה אז תיקנתי לזו :(. הלכו 3 נקודות.
אנונימי