5 תשובות
גני חיות, פינת חי, קופאי, מלצרים


פטריק לשלטון ! !
פטריק הכי שווה , עובדה !
בעיר שאני גרה , המועצה והמועצת נוער דואגים לעסיק נוער מ+14
לא ניראלי שיש כל כך הרבה מקומות לעבוד בהם בזמן הקורונה
שואל השאלה:
אני יודעת שרוב החנויות והמסעדות לא מעסיקות בגיל הזה אולי יש קצת חנויות אבל הבעיה שבאזור שלי אין כמעט כלום ועל גני חיות אין פה בכלל
שואל השאלה:
לא בזמן הקורונה אני מדברת על שנה הבאה בקיץ