23 תשובות
אני לא שולל את קיומם, אבל אני אאמין כשאראה אותם
שואל השאלה:
אני לא חושב שאנשים מבינים עד כמה היקום הזה גדול.
וכמה הסיכוי שאנחנו הכוכב היחיד שיש עליו חיים הוא קטן
אני לא חושב שאנשים מבינים עד כמה היקום הזה גדול.
וכמה הסיכוי שאנחנו הכוכב היחיד שיש עליו חיים הוא קטן
אנונימי
אני מאמין
אני.
לפחות לא מפותחים
לפחות לא מפותחים
אתה צןדק
אנחנו חייזרים גם כן
כמו פטריק!
פטריק לשלטון ! !
פטריק הכי שווה , עובדה !
כמו פטריק!
פטריק לשלטון ! !
פטריק הכי שווה , עובדה !
שואל השאלה:
@מספיק לכתוב
למה לא מפותחים?
@מספיק לכתוב
למה לא מפותחים?
אנונימי
הסיכוי שיהיה חיים תבוניים כמונו או אפילו הרבה פחות מאיתנו הם כל כך קטנים.
סבתא שלי בדיוק אתמול סידרה את הבית ועזרתי לה ומצאנו דף של עיתון והיא סיפרה לי שהיא הייתה בת 10 מצאו באמריקה חייזר וזה לא דווח לציבור ומישהו הדליף את זה בכתבה והיא עד היום שמרה את הדף הזה
ולפני כמה חודשים התחיל על זה דיבורים ושהחייזר עדיין חי או משהו כזה
אני די מאמינה בזה כי תכלס היקום אינסופי ובטוח יש עוד צורות חיים חוץ מאיתנו וגם ראיתי יותר מידי ריק ומורטי
ולפני כמה חודשים התחיל על זה דיבורים ושהחייזר עדיין חי או משהו כזה
אני די מאמינה בזה כי תכלס היקום אינסופי ובטוח יש עוד צורות חיים חוץ מאיתנו וגם ראיתי יותר מידי ריק ומורטי
זה לא נכון^ היקום שלנו הוא כל כך עצום שאין לדעת
שואל השאלה:
למה קטנים? מאיפה הביטחון הזה חחח
אנחנו לא יודעים אפילו אלפית אחוז ממה שיש ביקום הזה, אנחנו כלום, גרגר חול
למה קטנים? מאיפה הביטחון הזה חחח
אנחנו לא יודעים אפילו אלפית אחוז ממה שיש ביקום הזה, אנחנו כלום, גרגר חול
אנונימי
אנחנו חיים בתוך אחת מטריליוני גלקסיות ביקום אינסופי.
כן אבל כשחושבים על זה.
מבנה הגוף שלנו כל כך כל כך מטורף מדהים ומושלם שהסיכוי שדבר כסה יקרה שוב כמעט אפסי.
כנל על השלמות של כדור הארץ איך הכל מאוזן ועובד בדיוק מדהים.
לא חושב שסטטיסטית הגיוני שיהיו עוד כמונו ביקום
מבנה הגוף שלנו כל כך כל כך מטורף מדהים ומושלם שהסיכוי שדבר כסה יקרה שוב כמעט אפסי.
כנל על השלמות של כדור הארץ איך הכל מאוזן ועובד בדיוק מדהים.
לא חושב שסטטיסטית הגיוני שיהיו עוד כמונו ביקום
שואל השאלה:
יכול להיות שיש כוכבים אחרים עם תנאים שונים מכדור הארץ, ועם יצורים שיכולים לחיות בתנאים האלה וגם הם מאוזנים בהתאם לכוכב עליהם הם חיים
יכול להיות שיש כוכבים אחרים עם תנאים שונים מכדור הארץ, ועם יצורים שיכולים לחיות בתנאים האלה וגם הם מאוזנים בהתאם לכוכב עליהם הם חיים
אנונימי
אני חושב שיש כי כול הזמן אומרים שכדור הוא כמו גרגיר חול באתמוספרה אז איך רק פה יש חיים זה לא הגיוני מכל הבחינות
אגב הnsa פירסמו סרטון של עבם אמיתי ..
שתדע שאני גם שאלתי היום את השאלה הזאת.
היקום הוא אינסופי.
ואני מאמינה שאנחנו לא היצורים היחידים שחיים על פני היקום.
אבל אני לא מאמינה בשטויות שהם רוצים להשתלט על העולם הם אפילו יכולים להיות יצורים טובים בעלי משפחות..
היקום הוא אינסופי.
ואני מאמינה שאנחנו לא היצורים היחידים שחיים על פני היקום.
אבל אני לא מאמינה בשטויות שהם רוצים להשתלט על העולם הם אפילו יכולים להיות יצורים טובים בעלי משפחות..
שואל השאלה:
^ אני מסכים, אף אחד לא אמר שהם רוצים להשתלט על העולם
^ אני מסכים, אף אחד לא אמר שהם רוצים להשתלט על העולם
אנונימי
נכון, אבל זה מה שבסרטים מראים..
זאת אפשרות סבירה אך אין לנו עדיין תיאוריה שלמה של היווצרות חיים מדומם ולכן אנחנו לא יודעים מה ההסתברות להיווצרות חיים בהינתן התנאים ההכרחיים ואף לא מה בדיוק אותם תנאים צריכים להיות, יש לנו רעיון כללי אבל אנחנו לא יודעים בוודאות.
גם אם חיים קיימים מחוץ לכדור הארץ הם יהיו מאוד שונים מאיתנו, הם ככל הנראה ישתמשו בבסיסים חנקניים שונים ואולי אפילו בחומצת גרעין אחרת ואין שום בטחון שהם יהיו אינטליגנטים, משום שגם אם הסיכוי סביר מספיק שיתקיימו הסיכוי שיהיו תבוניים לאו דווקא.
גם אם חיים קיימים מחוץ לכדור הארץ הם יהיו מאוד שונים מאיתנו, הם ככל הנראה ישתמשו בבסיסים חנקניים שונים ואולי אפילו בחומצת גרעין אחרת ואין שום בטחון שהם יהיו אינטליגנטים, משום שגם אם הסיכוי סביר מספיק שיתקיימו הסיכוי שיהיו תבוניים לאו דווקא.
שואל השאלה:
הכוונה הייתה בחלל כן חחח
אבל אולי גם בארץ יש לך תדע d:
הכוונה הייתה בחלל כן חחח
אבל אולי גם בארץ יש לך תדע d:
אנונימי
אולי יש בחלל.
אולי אולי בחול.
אבל בארץ לא
אולי אולי בחול.
אבל בארץ לא
אם אתם לא יודעים לפני כמה ימים חיל המודיעין האמריקאי אישר כי הם חוקרים חוצנים כבר למעלה מעשור במעבדה סודית וכי הם מודעים לקיומנו ויש אפילו סרטון של ואני מצטטת " כלי שלא יוצר בכדור הארץ" מרחף במהירות עצומה והם אישרו את זה בנוסף לכך הדוקטור שחקר אותם התראיין
באותו הנושא: