5 תשובות
אנימה היא אנימציה שמקורה ביפן. אנשים צופים בזה כי הם נהנים מזה, אני אישית לא צופה באנימה.
דמויות חמודות שנמצאות בהמון סדרות אנימה יפניות או אחרות
וזה פשוט יפה וחמוד וכאלה
וזה פשוט יפה וחמוד וכאלה
אנימציה יפנית ורק שתדע, רוב האנימות הם לגילאי 14+ (יש מעט אנימות שמתאים לילדים בני 8- לראות)
ברור שיש תוכן תנסי לראות אנימה ותגידי מה את אומרת (יש הרבה ג'אנרים אז גם אם את לא אוהבת אנימה מסויימת עדיין אולי תחברי לאנימה אחרת)
שואל השאלה:
אבל לא הבנתי מה יש שם?
יש שם ממש תוכן או שזה סתם דמויות חמודות?
אבל לא הבנתי מה יש שם?
יש שם ממש תוכן או שזה סתם דמויות חמודות?