6 תשובות
מרכז. ערים הכי גדולות, מצב סוציו-אקונומי גבוה, הרבה מקומות עבודה, בתי ספר יותר טובים, יותר אוניברסיטאות וכו'
מרכז כי יש שם הכל נגיש
מרכז כי הרוב קורה בתל אביב ו...
מרכז כי זה הכי נוח פשוט
הייתי רוצה צפון כי אני חולה על קור, אבל במחשבה שנייה מרכז, כי קרובים יותר לכל הצדדים ככה
מרכז כי זה המקום היחיד שנורמלי
באותו הנושא: