19 תשובות
הוא מושלם
אווטאר זה משעמם

תודה מראש על המינוסים
אנונימי
סוקה בעלי אבל גם צוקו אחלה כאילו צוקו יותר חתיך וסוקה יותר מצחיק
אחלה
לא צוקו יותר טוב
הוא נורא חמוד
סוקה נשמה
הוא ממש כוסית
כן עוד תגובה
נראה לי ש"איכס" מתאר אותו הכי טוב
שהוא שמעקסי
מאיזו בחינה יותר טוב?
חתיךך תמיד היה לי קראש על סוקה וגם על צוקו חח
לא חח
סורי אתה דומה לאח שלי אז כאילו לא
אני הכי אוהבת את סוקה אמאלה