התחברות
הרשמה
למי שניגש למועד במתמטיקה 4 יחל כיתה יא איך הייתה לכם הבגרות? הלך לי ממש טוב:)
27 ביולי 2020, 18:33
בגרות
4 יחידות
מתמטיקה
2 תשובות
שואל השאלה:
גם אצלנו אמרו שמועד א היה יותר קל
אנונימית
הלך לי סבבה
O
Okay I guess
באותו הנושא:
בהצלחה לכל מי שניגש היום למועד ב במתמטיקה איזה שאלות אתם עושים ?
מי שניגש למועד חורף במתמטיקה 5 יחידות לא ניגש למועד קיץ?(יב)
מי שניגש למועד ב' במתמטיקה 5 יחידות
דחוףף בבית ספר שלכם רושמים אתכם (כל הכיתה) אוטומטית למועד ב במתמטיקה או שאתם צריכים להירשם?
כאלה שעשו היום בגרות במתמטיקה 4 יחל כיתה יא,אתם ניגשים למועד ב?
מי שניגש מחר למועד ב במתמטיקה חושב שיהיה קל יותר ממועד א או לא?
מי שניגש למועד חורף במתמטיקה באילו שעות המבחן בגרות של 803 ו-802?
אם יפסלו לנו את הציון הגשה במתמטיקה כשניגש למועד ב יהיה ציון הגשה?
כיתה י"א 5 יחידות במתמטיקה- מגן:100 בחינה:95 ללכת למועד ב?
כל מי שניגש מחר לבגרות חורף במתמטיקה בעצם ניגש מחר למועד ב'?
יש פה מישהו שניגש למועד ב' במתמטיקה? איך הלך לו?