14 תשובות
כן זה בסדר לגמרי
כן

רחל הירוקה הייתה פה
כן זה נורמלי. אבל אם זה ממשיך אז אולי טעו במידה.
יכול להיות שגם תסבול מכאבי ראש.
ומדרגות יראו לך מוזר.
בהצלחה
כן לוקח זמן עד שמסתגלים
כן סה הגיוני.. את עוד תתרגלי
שואל השאלה:
איש העצות
אני בת
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה שלא נשארו לי פרחים לתת לכם :(
אנונימית
אוי סליחה גבירתי (:
קצת כן, ממש סחרחורת זה לא טוב. לא אמור להיות כאבים או סחרחורות.
שואל השאלה:
לפעמים יש לי כאבי ראש ממש בקטנה..
וכשאני זזה עם המשקפיים הרבה אז נהיית לי סחרחורת, וגם כשאני מסתכלת הצידה ואני רואה לא טוב מהצד זה טיפה מסחרר אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אתרגל לזה?
אנונימית
תתרגלי לזה.
למרות שזה לא הכי טוב. זה אומר שההתאמה של המספר או הצילינדר לא טובה.
שואל השאלה:
אבדוק אם זה ממשיך עוד כמה ימים, תודה!
אנונימית