4 תשובות
אם אהבת מלאך הסוף וכל זה בטח תאהבי שבעת חטאי המוות אבל האנימה האהובה עליי זה elfan lied זה ממש פסיכולוגי וממש טוב
שואל השאלה:
כןן!!!!
תודה רבהה
סדרות להצעה כלשהן??
כןן!!!!
תודה רבהה
סדרות להצעה כלשהן??
אנונימית
demon slayer?
זה שדים לא ערפדים אבל כאילו
זה שדים לא ערפדים אבל כאילו
demon slayer וזה שדים לא ערפדים