4 תשובות
אם אהבת מלאך הסוף וכל זה בטח תאהבי שבעת חטאי המוות אבל האנימה האהובה עליי זה elfan lied זה ממש פסיכולוגי וממש טוב
שואל השאלה:
כןן!!!!
תודה רבהה
סדרות להצעה כלשהן??
אנונימית
demon slayer?
זה שדים לא ערפדים אבל כאילו
demon slayer וזה שדים לא ערפדים