8 תשובות
לא זה לא כואב
תלוי ברצת סיבולת שלך לכאב
לי לא כאב
לי לא כאב
זה לא כיף חיים שמחדירים לך מחט דרך העור בלי הרדמה אבל הליקס זה שטןיות לעומת פירסינגים אחרים
בכלל לא
זה כואב רק כמה שניות אחרי, בקטנה אבל.
וגם כשאת ישנה על הצד..
וגם כשאת ישנה על הצד..
בתור אחת עם הליקס זה לא כואב ולא מרגישים
זה כואב כי זה על הסחוס, כמה יכאב לך? תלוי מהי רמת הכאב שלך
לא ממש
באותו הנושא: