6 תשובות
בדיוק
אני אוהבת בינוני
אנונימית
כן
כן. טעם נרכש ואני אישית אוהב
לגמרי,
נסבל,אבל לא להיט
נסבל,אבל לא להיט
כן...אני ממש אוהבת סושי כאילו זה האוכל שאני הכי אוהבת ומיצידי לאכול כל יום בוקר צהריים וערב אימלא זה כזה טעים אבל נגיד החברה הכי טוב שלי שונאתת סושי ובכללי שונאת דגים (אני נגיד חולה על דגים אתמול והיום אכלתי לצהריים ולערב דג כי עשינו על האש דגים גם היום גם אתמול יאמי) והיא ממשש מוגזמת...עצוב עצוב...):