4 תשובות
אממ הייתי מנסה לבקש זימון חדש באופן כללי הם מעודדים לחיצה אצל בנות עם פרופיל קרבי ככה שלא חושבת שהם יתנגדו לתת לך זימון נוסף למרות שהם לא נוהגים לעשות את זה אבל תמיד אפשר לנסות אין מה להפסיד
בגלל זה הולכים לכמה שיותר מיונים ולא מזלזלים באף מיון.
מאמינה שאם תסרבי ותבקשי מיון אולי יתנו לך, אבל את צריכה לעבור מיון.
מאמינה שאם תסרבי ותבקשי מיון אולי יתנו לך, אבל את צריכה לעבור מיון.
תנסי לסרב אבל יש מצב גם שיגידו לך לדחות גיוס אם זה חשוב לך ושובצת כבר.
אל תתפסי אותי במילה פשוט שמעתי על כאלה שדחו קצת גיוס בשביל תפקיד
אל תתפסי אותי במילה פשוט שמעתי על כאלה שדחו קצת גיוס בשביל תפקיד
אם תתגייסי לכלל צהלי או תסרבי בבקום ותבקשי לוחמת יש סיכוי שיתנו לך מיון, בעיקר אם יש לך נתונים טובים (פרופיל 97 וכו) כי תכלס צהל מחפש לוחמים ולוחמות והרוב בורחים מזה
באותו הנושא: