39 תשובות
אני עבדתי בקייטנה
בת דודה שלי עבדה כמלצרית באיזו מסעדה מקומית קטנה וזה עבד לה טוב, מסעדה פרטית כזאת במושב
אני מכירה אחת מוכרת בפיקנסין
חברה שלי עכשיו עובדת בחנות של ציוד לבית ספר
אני אישית לא
אבל חברות שלי עובדות בגנים ובמסעדות
אבל חברות שלי עובדות בגנים ובמסעדות
כן אני עובד במלון
כן אני מורה פרטי
כן יש לי עסק קטן אז אני לא דוגמה לאיפה לעבוד... רוב בני הנוער עובדים בגלידריות, מלצרות, בייביסיטר, גנים וכזה
מכולת
אני בת 14 וחצי ועובדת
בחנות ספרים ומכשירי גתיבה לשנה הבאה
בחנות ספרים ומכשירי גתיבה לשנה הבאה
אני בן 13 ואני עובד .
בעיקרון בין שני עבודות שאני "מתזז בניהן "
לפני שנתיים כזה הייתי עובד בדוגמנות.
בתקופה האחרונה פחות (בגלל הקורונה וזה)
העבודה השנייה הייתה במכולת ליד הבית, אני מכיר את המוכרת מאז שהייתי בן 5, אז יש לנו סוג של קשר כזה .
בעקבות המצב אני כבר לא עובד שם. אבל כנראה שאחזור שנעבור את זה :*
עריכה : למה כל המינוסים?
מה הבעיה שאני עובד?
אתם מעדיפים שאני סתם אתבטל בבית ולא אעשה כלום?
אני עובד כי אני רוצה ,אף אחד לא מכריח אותי לעשות את זה .
אני רוצה להגיע /להרגיש /לקנות דברים בזכות עצמי .
לא בגלל שהורי נתנו לי כסף, יש כאלה שפשוט רוצים להיות עצמאים :/
קשה לאנשים לקבל..
בעיקרון בין שני עבודות שאני "מתזז בניהן "
לפני שנתיים כזה הייתי עובד בדוגמנות.
בתקופה האחרונה פחות (בגלל הקורונה וזה)
העבודה השנייה הייתה במכולת ליד הבית, אני מכיר את המוכרת מאז שהייתי בן 5, אז יש לנו סוג של קשר כזה .
בעקבות המצב אני כבר לא עובד שם. אבל כנראה שאחזור שנעבור את זה :*
עריכה : למה כל המינוסים?
מה הבעיה שאני עובד?
אתם מעדיפים שאני סתם אתבטל בבית ולא אעשה כלום?
אני עובד כי אני רוצה ,אף אחד לא מכריח אותי לעשות את זה .
אני רוצה להגיע /להרגיש /לקנות דברים בזכות עצמי .
לא בגלל שהורי נתנו לי כסף, יש כאלה שפשוט רוצים להיות עצמאים :/
קשה לאנשים לקבל..
אני בת ארבע עשרה חוח אבל אני עושה ביביסיטרים ושנה שעברה עשיתי קייטנה שדי עבדה עם כמה חברות..
ושנה הבאה אולי אעבוד במלצרות
בקיצור בטוח תמצא/י עבודה רק תחפש/י ובדוק זה יסתדר!!
ושנה הבאה אולי אעבוד במלצרות
בקיצור בטוח תמצא/י עבודה רק תחפש/י ובדוק זה יסתדר!!
חנויות בגדים...
בת 16 ואני עובדת בקרביץ
אני הייתי סייעת בפעוטון
כן אני בת 16 כרגע עובדת בגן/מעון פרטי 30 שח לשעה אבל אני התחלתי לעבוד עוד מגיל 14 במלצרות ובאיזשהו דואר
כן בגנים
אנונימית
אני בשיפוצים עם אבא וחבר שלו בבית כנסת
בן 15, מוכר פוליסות ביטוח בטלפון בשביל חברת ביטוח.
בת 17
עכשיו אני בתהילכים למצוא עבודה
יש מצב שאעסוד או בסטוק או בפיצה
עכשיו אני בתהילכים למצוא עבודה
יש מצב שאעסוד או בסטוק או בפיצה
אנונימית
מאיר פיסינגר בי לייק: אני לא עובד עובדים בשבילי
אנונימי
אני עובד את השם יתברך
אנונימי
מלצרות אבל עכשיו יש קצת פחות עבודה אבל יש כזה בקטנה פב ושם
רפאל
איזה עבודה יש בבית כנסת חייבת לדעת חחח
איזה עבודה יש בבית כנסת חייבת לדעת חחח
אנונימית
בגן ילדים
מקדונלדס
אני, בגלידריה
16 באינטרנט
כן אני עבדתי בקייטנת בית יציב (בבאר שבע) וממחר אני מתחילה לעבוד בבורגראנץ'
שואל השאלה:
איך זה הולך לשאול אם מחפשים עובדים?
מה אני צריכה להגיד?
איך זה הולך לשאול אם מחפשים עובדים?
מה אני צריכה להגיד?
אנונימית
כן, אני בת 17, עובדת בפיצרייה.
שואל השאלה:
נגיד בחנות בגדים כמה אקבל לשעה?
נגיד בחנות בגדים כמה אקבל לשעה?
אנונימית
17 במוקד טלפוני
עובדת בגלידרייה
אני בת 17 ועובדת מגיל 16 בחנות בגדים
אח שלי בן 17 ועובד כפוליש מן בגרג
אני בן 16 עובד בקופיקס
אנונימי
אחותי, הייתה מלצרית, ועכשיו עובדת בחנות בגדים (עוד לא סיימה בית ספר) היא מסדרת שם בגדים והכל
קודם עניתי על תשובה ולא הבנתי למה עשיתם מינוסים
אתם מקנאים או משו
לא אכפת לי שתעשו על זה מינוסים אבל יל התשובה הקודמת זה מיותר לגמריי
אתם מקנאים או משו
לא אכפת לי שתעשו על זה מינוסים אבל יל התשובה הקודמת זה מיותר לגמריי
באותו הנושא: