11 תשובות
זה בסדר,אתה פחות או יותר באותו טווח גילאים
הכל טוב אתה לא פדופיל ולא כלום
הכל טוב אתה לא פדופיל ולא כלום
לא נורא אתה לא פדופיל
אתה לא פדופיל, אתה פשוט נמשך לבנות שקטנות ממך בשנה-שנתיים לא ביג דיל.
אני מאמין שזה ישתנה עם הזמן.
פדופיל זה מבוגר שנמשך לקטינים.
אני מאמין שזה ישתנה עם הזמן.
פדופיל זה מבוגר שנמשך לקטינים.
זה בסדר זה לא הפרש ממש גדול
אולי אתה נמשך לתום ולילדותיות. מקווה שיעבור לך בשנים הקרובות...
אנונימית
איך פדופיל אם גג שנתיים
שואל השאלה:
לא יודע אני מרגיש ככנ
לא יודע אני מרגיש ככנ
אנונימי
לא זה באמת ממש בסדר זה כולה הפרש של שנה שנתיים זה ממש סבבה
שואל השאלה:
כן בעתיד זה היה סבבה אבל עכשיו זה קצת מוגזם
כן בעתיד זה היה סבבה אבל עכשיו זה קצת מוגזם
אנונימי
כן אבל זה בסדר אם זה מה שהן (הבנות) רוצות וזה באמת גם עכשיו בסדר זה רק שנה
זה לא פדופיליה, זה בסך הכל שנה-שנתיים, זה לא ככ הרבה ^_^
אנשים יוצאים עם הפרשים גדולים יותר.. זה לא נורא :)
אנשים יוצאים עם הפרשים גדולים יותר.. זה לא נורא :)
באותו הנושא: