8 תשובות
כנראה נזכר בך פתאום אל תעני לו
למה לא?
תעני לו אחרי חצי שנה
נזכר בך פתאום מי שום מקום אם משעמם לך תעני אם לא כמו שאימא אמרה תעני עוד חצי שנה
thirsty
^לא זה לא הןא סתם משחק אותה קשה להשגה
שואל השאלה:
זה לא בטעות
לפני שהוא נעלם הוא סינן אותי יום שלם ואז רשם שהוא מצטער ושהוא עסוק ובלה בלה בלה אז אמרתי שזה בסדר ואחרי זה הוא לא נכנס להודעה כמה ימים ואז הוא נכנס להודעה וסינן 3 חודשים
אנונימית
כי משעמם לו והוא ראה את ההודעות איתך ונזכר בך וכי הוא מטומטם