3 תשובות
שואל השאלה:
אני כבר שלוש שעות במיטה בחדר לא מצליחה להפסיק לבכות
אני כבר שלוש שעות במיטה בחדר לא מצליחה להפסיק לבכות
אנונימית
בסדר התרגלת פשוט לבית,להיות בייתית,עכשיו כשאת במקום חדש קצת קשה לך(לכולנו) אבל הכל עובר ואת תתרגלי לצבא,אין משהו אחר ❤
אם תעברי חייל חייל ותשאלי אותו איך הייתה לו הטירונות- רובם יגידו שהם נהנו רצח והיו חוזרים לשם. אבל אם תשאלי ספציפית איך היו הימים הראשונים הם כנראה יגידו לך שזה היה סיוט... הרבה מתלוננים באותו הרגע ואז רק לומדים להעריך את התקופה הזו בצבא, פשוט הכל מעורפל ולא מובן בשבוע הראשון. לא משנה כמה חברים התגייסו לפנייך וסיפרו על החוויה שלהם- אי אפשר באמת להכין את עצמך לזה. זו שגרה עמוסה עם צעקות ופקודות ואתה נכנס לסרט שאין לך מושג מה קורה בו.
זה מאוד הגיוני ולגיטימי שכל הרגשות יצופו. באופן כללי זו תקופה לא קלה ולכל דבר צריך זמן כדי להתרגל..
תיקחי בחשבון שגם שאר הבנות שאיתך מרגישות אותו הדבר ואולי בגלל זה מרגיש לך שאין ככ עם מי לדבר או להתחבר- כל אחד תקוע בחרא שלו. אבל באמת תהיי חזקה ותתני לזה הזדמנות. לא סתם אומרים שצריך לקחת את הכל בפרופורציות ולדמיין שנכנסת למופע כשאת שחקנית בו. בסוף הטירונות המפקדים פתאום יחייכו ויחבקו אתכם וכל הקשיחות הזאת תעוף לעזאזל.. גם מי שכרגע איתך לא ילווה אותך לאורך כל השירות, אז אל תשכחי שזו תקופה מאוד קצרה מתוך השירות שלך ותכף הכל יעבור. בגלל זה אסור שזה ישבור אותך ויגרום לך להתכנס בתוך עצמך כי את עלולה לחפור לעצמך בור שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו. תשתחררי מהבכי, תכריחי את עצמך לקום ולזרום עם כל מה שקורה.
את מוזמנת לשלוח הודעה ונדבר על זה עוד בפרטי 3>
זה מאוד הגיוני ולגיטימי שכל הרגשות יצופו. באופן כללי זו תקופה לא קלה ולכל דבר צריך זמן כדי להתרגל..
תיקחי בחשבון שגם שאר הבנות שאיתך מרגישות אותו הדבר ואולי בגלל זה מרגיש לך שאין ככ עם מי לדבר או להתחבר- כל אחד תקוע בחרא שלו. אבל באמת תהיי חזקה ותתני לזה הזדמנות. לא סתם אומרים שצריך לקחת את הכל בפרופורציות ולדמיין שנכנסת למופע כשאת שחקנית בו. בסוף הטירונות המפקדים פתאום יחייכו ויחבקו אתכם וכל הקשיחות הזאת תעוף לעזאזל.. גם מי שכרגע איתך לא ילווה אותך לאורך כל השירות, אז אל תשכחי שזו תקופה מאוד קצרה מתוך השירות שלך ותכף הכל יעבור. בגלל זה אסור שזה ישבור אותך ויגרום לך להתכנס בתוך עצמך כי את עלולה לחפור לעצמך בור שיהיה קשה מאוד לצאת ממנו. תשתחררי מהבכי, תכריחי את עצמך לקום ולזרום עם כל מה שקורה.
את מוזמנת לשלוח הודעה ונדבר על זה עוד בפרטי 3>
באותו הנושא: