7 תשובות
הדיוני, תיהי שלמה עם עצמך.
לרדת 12 קילו זה מדהים!!
את צריכה להיות גאה בעצמך
וואוו שאפו
לפעמים על עצמינו אנחנו פחות רואים . 12 קילו זה ממש הרבה וגם אם יש לך קצת שומן בידיים הכל בסדר ואם זה ממש מפריע לך את יכולה לעשות אימוני ידיים
דבר ראשון, ריספקט שהצלחת לרדת 12 קילו
בבקשה תספרי לי איך
ולגבי הידיים את יכולה פשוט לחזק אותן ועד במקום שומן יהיה שריר
בבקשה תספרי לי איך
ולגבי הידיים את יכולה פשוט לחזק אותן ועד במקום שומן יהיה שריר
כן כי לצערנו אנחנו לא בוחרים איפה להרזות או להשמין קודם
מה שאת יכולה לעשות זה להקפיד עוד יותר על אימונים לכל הגוף ולא רק לידיים, להתקדם למשקולות כבדות יותר, ולהעלות יותר בחלבון
בהצלחה
מה שאת יכולה לעשות זה להקפיד עוד יותר על אימונים לכל הגוף ולא רק לידיים, להתקדם למשקולות כבדות יותר, ולהעלות יותר בחלבון
בהצלחה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: