11 תשובות
לא הגיוני
אין בזה שום בעיה,זה הגיוני


רחל הירוקה הייתה פה
מה הבעיה בזה? גם אני ככה.
זה הגיוני
יש הרבה אנשים שפתוחים מוזיקלית, ושומעים הרבה ז'אנרים
מה לא הגיוני בזה?
גם אני ככה :)
זה פשוט טעם מגוון במוזיקה...והאמת שלדעתי זה הכי טוב ככה שבחיים את לא יכולה להגיע למצב שחרשת על שירים מסויימים יותר מידי חח
זה מראה לדעתי שאת אוהבת מוסיקה
הגיוני בהחלט
זה מראה שאת מוכנה לשמוע הרבה דברים או ששמעת הרבה דברים
קרו קרו בוניטו pfp
זה דווקא נשמע לי הגיוניש לי מלא חברות כאלה
את כנראה פשוט בן אדם כזה שיכול להתחבר להרבה דברים
אנונימית