4 תשובות
שואל השאלה:
תודה❤
בטוח?
את מתנדבת במד"א במקרה?
תודה❤
בטוח?
את מתנדבת במד"א במקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה (:
אתה יכול לבוא לפרטי עכשיו בבקשה?
תודה (:
אתה יכול לבוא לפרטי עכשיו בבקשה?
אנונימית
בהיפו יש חוסר בגלוקוז שזה גורם ישיר לחוסר בנשימה תאית, והרי כל תא ותא חייב לעשות נשימה תאית אחרת הוא "מת" והסכנה המידית לדעתי היא שיהיו חסכים נוירולגים במוח (חלק מתאי המוח ימותו וחלקים כגון דיבור, הליכה וכו'.. לא יצליחו לתפקד וכך האדם ישאר נכה לשאר חייו) והסכנה העתידית היא כמובן מוות
יכול להיות שהם התכוונו לסכנה פחותה יותר שהיא באמת כמו שכתבו מעליי הדרדרות המצב הכרה אבל כתבתי לך את הסכנות ה"רציניות" יותר
יכול להיות שהם התכוונו לסכנה פחותה יותר שהיא באמת כמו שכתבו מעליי הדרדרות המצב הכרה אבל כתבתי לך את הסכנות ה"רציניות" יותר
לפי מה שאני יודעת זה חןסר הכרה או לפעמים הכרה מלאה אבל לאבד את היכולת להגיב לסביבה בכל מקרה זה דבר שמשפיע על המוח בצורה חמורה וכמו כן גם על שאר חלקי הגוף
באותו הנושא: