42 תשובות
להתחיל להעלים מס.
חחח בדיוק מה שבאתי לכתוב^
נשבעת באתי לכתוב גם^
תתחתני עם מישהו כדי לא לעשות צבא
אם את בלונדינית עם עיניים כחולות וגבוהה אין סיבה שלא תהיי
אנונימית
לא כל מי שבלונדינית עם עיניים כחולות וגובהה היא יפה..
אנונימית
עדיף כבר להיות שרה קמרון הבאה
עדיך להיות כבר ..
טוב אין לי קטילה טובה עזבו אותי
טוב אין לי קטילה טובה עזבו אותי
השאיפות שלך צריכות להיות תהליך שלך בינך לבין עצמך, אם את מציבה מטרה כמו בר רפאלי , את תתיאשי מהר מאוד ויירד לך הביטחון
אנונימית
א)להעלים מיסים
ב) להתחתן כדי לא להתגייס לצבא
ג) לשחק בקופיקו
ד) טונה איפור
ה)להיות בעלת חנות
ב) להתחתן כדי לא להתגייס לצבא
ג) לשחק בקופיקו
ד) טונה איפור
ה)להיות בעלת חנות
אל תהיי בר רפאלי שתיים. תהיי את בתור מספר אחת
להיות 170 סמ 40 קג והורים עשירים
אנונימית
קראתי ספר על התת מודע, ויש לי גם חברה שניסתה, והיא לא הייתה מלכת היופי או משהו. אבל כל יום היא היתה נעמדת מול מראה וממש צועקת אני יפה אני יפה וזה אשכרה שינה לה תווי פנים. זה טיפה מוזר אבל מסתבר שעובד
ניתוחים... והרבה
1. יופי עוצר נשימה
2. מלא מוטיבציה
3. משפחה פושרית
2. מלא מוטיבציה
3. משפחה פושרית
וואו לא מודל לחיקוי (לא תרתי משמע אבל הבנתם)
היא התחתנה עם מישהו בשביל להתחמק מהצבא וישר התגרשה
היא העלימה מס ולא הלכה לכלא
אני סתם לא אוהב אותה
מה את ככ אוהבת בה גם לדגמן זה לא כזה טוב כי להיות מקלונים זה לא בריא
היא התחתנה עם מישהו בשביל להתחמק מהצבא וישר התגרשה
היא העלימה מס ולא הלכה לכלא
אני סתם לא אוהב אותה
מה את ככ אוהבת בה גם לדגמן זה לא כזה טוב כי להיות מקלונים זה לא בריא
תעלימי מיסים
אל תהפכי
גנים וטיפוח אם כבר להיות גל גדות בהצלחה שלה
היא לא בלונדינית אמיתית
למה להפוך לבר רפאלי הבאה שכשאת יכולה להפוך להיות יותר ממנה ובזכות עצמך עם שם משלך
היא מכוערת בלי איפור בר רפאלי היא נראית כמו של אדיר מילר
לא להפוך
צעד ראשון- תהיי יפה
אל תתגייסי
האזרח הקטן אני
יואו זה בול מה שרציתי לרשום
יואו זה בול מה שרציתי לרשום
אנונימית
להעלים מיסים
אה הרבה מיסים
ולעבור לחול ואז לחזור לארץ יאי
אה הרבה מיסים
ולעבור לחול ואז לחזור לארץ יאי
להיוולד עם אמא שתנהל אותך מגיל צעיר כמו קריס גנר
להעלים מסים
וואי איזה מצחיקים אתם עם התשובות
נו באמת
אני אענה לך ברצינות, צריך גובה ויופי
חד וחלק
נו באמת
אני אענה לך ברצינות, צריך גובה ויופי
חד וחלק
אנונימית
תעלימי מס
תעלימי מס ותחיי על כוסברה
תפרסמי פוסטים נגד הפגנות שקורות רק בחול
אנונימית
אם את ב5 יחידות במתמטיקה הגיע הזמן שתרדי
אנונימי
תוולדי מחדש רק עם גנים טובים אה ותבקשי קצת מוח כי עכשיו קצת חסר לך
להיות יפה ומטופחת כמוהה להיכנס לחברת דוגמנות כל פעם אודישן אחרי אודישן (סוכן כמובן) ולאט לאט תהפכי ליותר ויותר מוכרת תנסי לחתום בכמה שיותר חברות אפילו אם אפשר באותו הזמן ותנסי להיות כמה שיותר מוכרת.
רק אל תעלימי מס, תתחתני כדי לא להיכנס לצבא ותתני לאמא שלך להיות בכלא במקומך, אלו דברים פחות טובים בה.
רק אל תעלימי מס, תתחתני כדי לא להיכנס לצבא ותתני לאמא שלך להיות בכלא במקומך, אלו דברים פחות טובים בה.
להעלים מס
את יפה כמו שאת ואת לא צריכה לרצות להיות בר רפאלי הבאה!!
תאכלי חסה
לא לא את לא רוצה
חחח מתה על השאלה הזו
באותו הנושא: