5 תשובות
אני לא למדתי בכלל, למעשה גיליתי מה החומר רק במתכונת, והמגן שקיבלתי מעל 85. אם את מכירה את התנך ויודעת לקרוא אותו המבחן לא ככ קשה
לגמרי אפשרי, הקושי היחיד במקצוע הוא לזכור פרשנים, אם תשנן את הפרשנים ותדע את הסיפור באופן כללי אתה תדע לענות על כל שאלה שיביאו לך
למדתי ביומיים, את רק צריכה מיקודית גם הורידו מלא חומר בגלל הקורונה
תלוי כמה את טובה בתנך ואיך את תופסת את החומר, אבל כן.
תחלקי לך את הימים ועם קצת רצון תצליחי :)
את לא תיכשלי תרגעי
תעשי מה שתוכלי