14 תשובות
אופקים
נס זיונה
אנונימי
תל אביב
יואו גם אניי^
אנונימי
הכוונה ל ^^
אנונימי
שואל השאלה:
מה רחובות אעלק חח
אנונימי
היא לא קטנה אבל מאוד מכוערת

תל אביב



אני מדמיין כבר את ה200 מינוסים שיעשו לי
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה תשובה מטומטמת, תל אביב לא מכוערת ובטח שלא קטנה
אנונימי
^ אני רציני שאני לא מבין מה יפה בה, הכל שם זיהום אוויר
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה שהייתה בדרום תל אביב לול :)
אנונימי
^ אני הייתי גם בעזריאלי, זה מקום מזוהם, גם הים שם זה הים הכי פחות יפה בארץ
אנונימי
חולון
למי שכתב נס ציונה
היא לא מכוערת היא סתם קטנה דווקא נחמד פה