7 תשובות
כמו שמתגרים בדתיים.
אנשים עם שנאה.
אני עצמי אף פעם לא כותב שאני אוכל בשר, כי יש אנשים שזה פוגע בהם.
stanley, מה הבעיה לבקר את מה שאתה אוכל? יש לך בעיה עם דעות של אנשים אחרים?
יש עוינות בין בשריים כאלה וטבעונים קיצוניים שתי הקבוצות מטומטמות וגורמות לזה
בגלל שהם אומרים על כל מי שאוכל בשר שהוא רוצח
* צודק
ותודה (:
lum the forever
צודקת
שכל אחד יעשה מה שטוב לו
אהבת חינם אנשים
^לא כולם עושים את זה..
ולקחת חלק מסויים של אנשים כאלה כדי לנסות להצדיק יחס כלפי קבוצה שלמה זה לא נכון..
אני חושבת שזה באמת מתוך כל העניין של השנאה והצרות עין שמכלילה בדרך כלל את כולם בקיצון. או מחוסר קבלה של משהו ששונה מהם..