5 תשובות
מסכימה לגמרי !
צודקת מאוד
צודקת מאוד
אמג כן וואי
שואל השאלה:
בגלל זה זה מעצבן. אנשים חושבים שלכולם יש טעם כמו שלהם, ויכול להיות שזה באמת נכון במקרים מסוימים אבל לא תמיד.
בגלל זה זה מעצבן. אנשים חושבים שלכולם יש טעם כמו שלהם, ויכול להיות שזה באמת נכון במקרים מסוימים אבל לא תמיד.
אנונימית
אפילו "מוזיקה חדשה/ישנה" או "רוק/פופ" וכו זה קצת לא ברור בעיני
אולי הם לא מכוונים לסגנון ספציפי. יש הרבה אנשים שלא ממיינים קטעים מוזיקליים לסגנונות ושומעים הכל מהכל, אז זה לא באמת ישנה אם תביאי להם קטעי ג'אז או מוזיקה קלאסית או מטאל. כשאני מבקשת המלצות למוזיקה אני לא כותבת ז'אנר אף פעם - זה פשוט לא משנה לי.
באותו הנושא: