22 תשובות
האמת שלא ראיתי, תוכנית טובה?:)
מזעזע סליחה
לא מצחיק
הסדרה הזאת מזלזלת ביהודים ובדת שלנו, כשהייתי קטן זה הצחיק אותי כי לא הבנתי את המשמעות אבל עכשיו אני נגד זה
שואל השאלה:
^^^^מזעזע לפי דעתי
^^^^מזעזע לפי דעתי
לא רואה, כך שלא יודע.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
פיפי
לא מבינה למה אתם כאלה קשים זה דווקא ממש מצחיק
לא מבינה למה אתם כאלה קשים זה דווקא ממש מצחיק
אנונימית
יש להם יציאות טובות לפעמים
אבל אני לא ככ עוקבת
אבל אני לא ככ עוקבת
תוכנית הומוריסטית שלא תתאים לכולם
מזעזע
זו פשוט תוכנית מבריקה. אני מת על זה.
מתה על זה
תוכנית די מצחיקה (במיוחד העונות הראשונות)
העונה רוב המערכונים מורכבים מדי, כאילו נגמר להם החומר אז צוחקים על קטעים פחות מוכרים ולדעתי היא פחות מוצלחת.
העונה רוב המערכונים מורכבים מדי, כאילו נגמר להם החומר אז צוחקים על קטעים פחות מוכרים ולדעתי היא פחות מוצלחת.
מזעזעת ונוראית בלשון המעטה
אני לא אוהבת את התוכנית בכלל, היא מוציאה השמצות על העם היהודי ועל גדולי האנשים היהודים בתנך.. גם אם הם עושים את זה בצחוק, יש דברים שלא צוחקים עליהם ובטח לא להפוך אותם לרעים. (למשל- הראו ש-משה רבנו הרביץ לאישה עם המקל שלו.) גם אם הם לא מאמינים בתנך וזה לא משנה להם, אז תתחשבו ברוב העם שמאמין בקב"ה ואל תעלו תוכנית כזאת. בנוסף, המון אנשים שלא מכירים לגמרי את הסיפורים מקבלים דעה מעוותת על מי היה משה, אסתר וכו'..
מזל שיש את זה כי זה תופס לנו תמיד חצי שיעור תנך
אנונימית
המורה שלי לתנך הזויה יותר לפני שנתיים היא אמרה לנו שהיא בכלל לא מאמינה באלוהים ועכשיו היא אמרה שהיא לא יודעת במה היא מאמינה עדיין (בכללי המורים שלנו לא מאה המורה שלי לאנגלית ערבייה והמורה לערבית דתייה)
אנונימית
זה מצחיק רצח וגם לנו מראים את זה בשיעורי תנך אבל בטח אתם דתיים או משהו חסרי הומור וחושבים שהומור שחור זה גזענות
אנונימית
היה סביר עד שהגיע הקטע שהם אמרו את שם ה' בלעג וביזו אותו בלי בושה
זאת הרמה הכי נמוכה מבחינתי שהם יכלו להגיע אליה ואני לא הולכת לצפות בדבר הזה אפילו עוד שניה
זאת הרמה הכי נמוכה מבחינתי שהם יכלו להגיע אליה ואני לא הולכת לצפות בדבר הזה אפילו עוד שניה
אנונימית
ובאמת היו קטעים שנהנתי ושלקחתי בהומור אבל הקטע הזה שהם אמרו את שם ה' המפורש זה מוגזם ועובד כל גבול
לא מבינה למה זה היה הכרחי להם לעשות דבר כזה? רוב העם מאמין למה זה היה טוב? וגם מכשיל מלא אנשים שצופים בזה בתמימות ואת מגיע הקטע הזה.. (אסור לשמוע את שם ה' כשאומרים אותו בלעג כזה)
לא מבינה למה זה היה הכרחי להם לעשות דבר כזה? רוב העם מאמין למה זה היה טוב? וגם מכשיל מלא אנשים שצופים בזה בתמימות ואת מגיע הקטע הזה.. (אסור לשמוע את שם ה' כשאומרים אותו בלעג כזה)
אנונימית
שם ה' המפורש זה המילה השניה שרשמת
עכשיו מובן?
עכשיו מובן?
אנונימית
אני אישית לא התחברתי בלשון המעטה לקטעים הדתיים שלהם. יש דברים מצחיקים ויש כאלה שפחות. בכל מקרה, אני לא רואה טעם לראות את זה אם אין אינפורמציה ראשונית בנושא