12 תשובות
אפשר לקשור כזה קשר בחלק העליון ולפי מה שאני יודעת מוכרים פאצים בכל מני חנויות אקססוריז
אנונימית
קודם כל אני כלכך משתתפת בצערך על איבוד הפאצים. יש לך מזל שמלכת הפאצים מדברת איתך פה, תכנני לצוות/גדוד שלך פאצים מיוחדים אפשר גם נצנצנים. שימי סיכות או צמידים על הצדדים של החאקי :)
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
תתחלו להראות כמו החניכים שלכם הרעיון זה חולצה אחידה לכולם שיוויון לא ?
זה שלמעלה, לכולם יש מדים בצבע חאקי, שזה שיוון בין כולם. החלק של הפאצ'ים והשדרוגים לחאקי זה בעצם לבטא את עצמך וזה יפה לראות שכולם שווים אבל לכל אחד יש את הטאצ' שלו בחאקי ואני אישית מאוד אוהבת לראות סוגים שונים של חאקים וקישוטים
בסדר אני גם מדריכה בתנועת נוער אצלנו תאמיני לי שלא חסר איך להיתבטות אבל בסופו של יום לפעולה עם החניכים והחניכות שלי אני לא אגיע אפילו עם סיכה לא מבושה או משהו זה שיוויון מה שהולך שם זה לא שיוויון לא עם הפאצים המוגזמים לא עם זה שרק מלראות אני יכולה להגיד מה התפקיד של כל אחד ובואו נודה גם יש חקי מדריך וחקי חניך של המדריך בהיר יותר אז שיוויון בואי תראי לי איפה
אוקיי אני אסביר כמה דברים:
קודם כל גם כשהייתי חניכה היו לי מלא פאצ'ים וסיכות שאספתי ושהורישו לי והיה לי חאקי יותר מטורף מרוב השכבג אני אחת שמאוד אוהבת את זה. לחניכים או שכבג אין קשר לחאקי טוב יותר או פחות טוב. ככל שיש לך יותר סיוצ ופאצים זה מראה שאת יותר זמן בצופים וגאווה שאת עברת דברים וקבילת עליהם פאצים וסיכות
הסיבה שיש צבע אחר לשכבג זה לא בקטע רע זה פשוט סוג של מעבר לחאקי בוגר יותר וזה לגיטימי לגמרי זה עדיין אותו גוון וזה ממש לא אומר על חוסר שיוון אני לא מבינה מה זה משנה
קודם כל גם כשהייתי חניכה היו לי מלא פאצ'ים וסיכות שאספתי ושהורישו לי והיה לי חאקי יותר מטורף מרוב השכבג אני אחת שמאוד אוהבת את זה. לחניכים או שכבג אין קשר לחאקי טוב יותר או פחות טוב. ככל שיש לך יותר סיוצ ופאצים זה מראה שאת יותר זמן בצופים וגאווה שאת עברת דברים וקבילת עליהם פאצים וסיכות
הסיבה שיש צבע אחר לשכבג זה לא בקטע רע זה פשוט סוג של מעבר לחאקי בוגר יותר וזה לגיטימי לגמרי זה עדיין אותו גוון וזה ממש לא אומר על חוסר שיוון אני לא מבינה מה זה משנה
שואל השאלה:
מי שכתבה למעלה על איפה השיוויון בחאקי, החאקי אמור לאחד את הצופים כתנועה כוללת, זה מראה את הקשר ביני לבינך לבין כל מי שבתנועה הזו. החאקי גם מבדיל את חניכי התנועה מאחרים וכן- גם משמש להסוואה. לחאקי יש המון שימושים והשימוש העיקרי שלו הוא באמת השיוויון, זה שיש את גווני החאקי זה לא משהו שממש משנה כי זה עדיין הצבע חאקי. והפאצ'ים רק מראים את הגאווה שלך לשבט, לתנועה וגם להוסיף טאצ' אישי משלך ולבטא את עצמך- בתוך התנועה. דווקא אלו ששמים הכי הרבה פאצ'ים נחשבים ל"צהובים" יותר. זאת שענתה מעליי הסבירה את זה בצורה מעולה, החאקי נותן גאווה עצומה לתנועה וגורם לתחושה של ההשתייכות בה. אני אישית, מתמלאת גאווה בכל פעם מחדש שאני עולה על חאקי (מה לעשות שאני צהובה רצח חחח) ומודה על כך שיש לי את המקום הזה :)
מי שכתבה למעלה על איפה השיוויון בחאקי, החאקי אמור לאחד את הצופים כתנועה כוללת, זה מראה את הקשר ביני לבינך לבין כל מי שבתנועה הזו. החאקי גם מבדיל את חניכי התנועה מאחרים וכן- גם משמש להסוואה. לחאקי יש המון שימושים והשימוש העיקרי שלו הוא באמת השיוויון, זה שיש את גווני החאקי זה לא משהו שממש משנה כי זה עדיין הצבע חאקי. והפאצ'ים רק מראים את הגאווה שלך לשבט, לתנועה וגם להוסיף טאצ' אישי משלך ולבטא את עצמך- בתוך התנועה. דווקא אלו ששמים הכי הרבה פאצ'ים נחשבים ל"צהובים" יותר. זאת שענתה מעליי הסבירה את זה בצורה מעולה, החאקי נותן גאווה עצומה לתנועה וגורם לתחושה של ההשתייכות בה. אני אישית, מתמלאת גאווה בכל פעם מחדש שאני עולה על חאקי (מה לעשות שאני צהובה רצח חחח) ומודה על כך שיש לי את המקום הזה :)
אנונימית
שואל השאלה:
ויש הבדל בין חאקי מדריכים לחאקי חניכים רק כי זה הבדל בין חניכים לשכבג חחח לא בגלל ששכבג זה "מעל" החניכים
וגם ההגדרה הנכונה היא חאקי שכבג ולא חאקי מדריכים :)
ויש הבדל בין חאקי מדריכים לחאקי חניכים רק כי זה הבדל בין חניכים לשכבג חחח לא בגלל ששכבג זה "מעל" החניכים
וגם ההגדרה הנכונה היא חאקי שכבג ולא חאקי מדריכים :)
אנונימית
תקשיבי שניראה לי שבטח אנינו לא נציגות התנועה שנפתור ריב כזה ואני הכי מתחברת למה שאתן אומרות ככה גם בשבילי חולצת התנועה שלי רק שלי יש גם מזל ושלי מעובררת אם אתן מכירות זה מבד דרפית ואצלו אגב צהוב זה מי שבא קבוע בבוגרת כאילו אצלנו רק בטיולים ובפעולות לחניכים מגיעים אבל אפשר גם בכללי וגם לנו יש מבחר שירים ובדרך כלל מי ששומע אותם מלא ויודע כאילו מילים בעל פה אלה הצהובים ומודה גם אני כזאת
שואל השאלה:
חחח נחמד אז נשמע שזה ממש סבבה ואתם דיי צהובים (בקטע טוב)
מצטערת אם פגעתי רק רציתי להבהיר את הנקודה שלי ;)
חחח נחמד אז נשמע שזה ממש סבבה ואתם דיי צהובים (בקטע טוב)
מצטערת אם פגעתי רק רציתי להבהיר את הנקודה שלי ;)
אנונימית
זה בסדר ❤
באותו הנושא: