9 תשובות
מתרגלים מהר
אני גם עם גלקסי שנים ועוברת לאייפון עוד חודש כזה כדאי לך
גם אני הייתי שנים עם גאלקסי ולפני חצי שנה עברתי לאייפון ואני לא מתחרטת על ההחלטה.
אייפון זה מדהים
אייפון זה מדהים
את תתרגלי מהר ותביני בשנייה איפה כל דבר ומה עושים.
אני עכשיו עם אייפון 11 ונוח ממש. האייפון האחרון שהיה לי לפני זה זה אייפון 4 ולקח לי בערך חודש להתרגל לגמרי
שואל השאלה:
אומרים שזה מסובך וגלקסי זה הכי פשוט
אני מפחדת להתחרט אין לי אומץ
אומרים שזה מסובך וגלקסי זה הכי פשוט
אני מפחדת להתחרט אין לי אומץ
אנונימית
כל החיים שלי הייתי עם אנדרואיד וקיבלתי אייפון לפני איזה חצי שנה ואני ממש אוהבת אותו והסוללה שלו מחזיקה לי לכל היום והגודל שלו די גדול וממש נוח והתרגלתי ממש מהר
שואל השאלה:
וזה קל להוריד שירים ולבחור רינגטונים?
וזה קל להוריד שירים ולבחור רינגטונים?
אנונימית
יש מלא מדריכים באינטרנט וזה די קל