8 תשובות
כן
לא חושבת שהוא בין הטופ שלי אבל בכל זאת אוהבת אותו מאוד.
לא חושבת שהוא בין הטופ שלי אבל בכל זאת אוהבת אותו מאוד.
כן
נחמד
כן
הוא מדהים
כןן מתה עליו
יוצא לי לשמוע אותו לפחות פעם ביום :)
מתחבר למוזיקה שלו ולאישיות שלו לא שהכרתי אותו פשוט מהסרטים ומהסיפורים שהחברים הקרובים שלו מספרים אני אוהב אותו ממש.
באותו הנושא: