13 תשובות
שזה לא הגיוני כי הארי הוא בול ג'יימס אמאלה
זה לא יכול לקרות כי הארי הוא קופי של גיימס עם העיניים של לילי
אמ.. פחות הגיוני לדעתי
אנונימית
זה אומר שהרסו את סדרת הספרים האהובים עליי
שואל השאלה:
אוף
נו אבל זה יכול להיות יפה
אוף
נו אבל זה יכול להיות יפה
אנונימית
שואל השאלה:
סנייפ הדמות האהובה עליי
סנייפ הדמות האהובה עליי
אנונימית
זה יהיה נוראי. זה אומר שסנייפ בעצם התעלל בבן שלו כל הזמן הזה
אבל אבל לא
לא הגיוני, הארי ירש חלק מהגנים של ג'יימס שמתבטאים בכל מיני דרכים בספרים
האמת רעיון מגניב אבל זה יוצר המון חורים ודברים לא הגיוניים בעלילה
אנונימית
לא הגיוני... אחרת למה שלילי תקריב את גיימס ותתן לו למות? למה שהיא תזייף את זה ואיך היא ידעה שהיא עומדת למות? חוץ מזה יש אלבומי תמונות... ולפי דעתי להארי כבר קרו מספיק מזל וניסים- הוא יכל למות מלא פעמים וניצל, וכמה שהסדרה דמיונית מלא אנשים מזדהים עם הסדרה בגלל האנושיות שלה ושהיא מראה שלפעמים צריך להסתדר עם מה שיש, וקורים דברים עצובים אך צריך להמשיך הלאה. ואם פתאום להארי כן היה אבא פחות הייתי אוהבת את זה..
אנונימית
סורי
שואל השאלה:
אבל אבל אוף הרסת לי
אבל אבל אוף הרסת לי
אנונימית