5 תשובות
שואל השאלה:
מה? איזה בלאגן היה על מועד א?
אנונימית
בגלל שהבגרות לא הייתה הוגנת אז המורה שלי אמר שערערו או משו
אני חושבת שכן בגלל שהיה בלגן על מועד א
נראה לי אותו רמה
כן, הוא יהיה יותר קל.
אמרו לי שבגלל שחיברו אותו בתקופה הזו עם כל ההקלות שיש, אז הוא יהיה יותר קל.