8 תשובות
הכל בסדר, הוא לא שווה את זה
את מושלמת
הוא לא שווה שתיפגעי ממנו ובמהלך החיים תלמדי שאנשים יכולים להיות לא צפויים, קרים ומוזרים, ואת תפלי עם אנשים פה ושם כי אלו החיים..
אבל בסוף תדעי לסנן ולהיקשר רק לאנשים שעושים לך טוב.
כי אחרי הכל, החיים קצרים מדי כדי לבלות אותם עם אנשים שעושים רע.

מה שלא הורג אותך מחשל אותך
שואל השאלה:
והוא עוד כתב לי כאילו שום דבר לא קרה "סיימתי לשחק, אני הולל לישון, לילה טוב" הוא נורמאלי?
אנונימית
היה לי כבר מקרה כזה, רק שהוא לא היה ילד הוא היה בן איזה 20 ומשהו. קיצר בנאדם רעיל שחתכתי מחיי מזמן
אם את רוצה את יכולה לכתוב בפרטי
קשה...
כל התגברות היא על ידי ההמשך...
המוח שלנו בנוי בצורה שהוא לא יכול לחשוב על שני דברים יחד.....
תחשבי על משהו שמח ...
תעשי משהו שמח
תראי זה עובד פלאים!
היי אנונימית יקרה,

אני קוראת את הודעתך ושומעת את העצבות הרבה שייתכן ומציפה אותך לאחר המקרה. נשמע שפתחת את לבך בפני הבחור שהכרת באינטרנט, התמסרת והתחברת אליו ולבסוף התאכזבת ונפגעת. מתארת לעצמי ששאלות רבות מציפות אותך אודות המקרה ומה הוביל אותו להתנהג כך, שאלות שעלולות להיות טורדניות ולא לתת לך מנוח, להביא עמן תחושת בלבול ותסכול עד שזה יכול להרגיש כאילו את נמצאת בתוך מערבולת של תחושות לא נעימות שדרך המילוט ממנה אינה נראית באופק.

יקרה, לעתים מילה אחת מאדם שבחרנו לסמוך עליו יכולה לחדור ללב ולטלטל אותו, מתארת לעצמי שההתמודדות עם תחושת הבדידות והריקנות לאחר המקרה אינה פשוטה עבורך. אני לא יודעת האם ניסית לחלוק את התחושות הללו עם אדם שקרוב אלייך, וגם איני יודעת האם את מרגישה מספיק בנוח לשתף חבר/ה או מישהו מהמשפחה בתחושות הללו. אבל אולי אם כן, לעתים השיתוף בהתמודדות יוכל להקל ולהפחית מהמעסה הכבדה שאת סוחבת ומתמודדת לבדך.

מעבר לזה, אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת ואני רוצה להזמין אותך אם תרצי ותרגישי בצורך לעלות לצ'אט אישי ואנונימי במרחב מלא באמפתיה והכלה, בו תוכלי לשתף את אחד ממתנדבנו בתחושות שמלוות אותך בימים אלו. נקשיב לך ונהיה שם עבורך ברגעים הקשים, ואולי מתוך השיתוף והשיח על הדברים יהיה ניתן לחשוב על דרכים שיקלו על ההתמודדות.

דואגים לך ומחכים לך עם חיבוק חם בלינק המצורף מטה
שלך,
מתנדבת סה"ר