9 תשובות
ילד שנוצר בתהליך שנקרא הפריה חוץ גופית. לוקחים זרע וביצית ומפרים אותם במבחנה, וכשהביצית מופרית מעבירים אותה לרחם האישה ואז מתפתח היריון.
לאו דווקא מתרומת זרע, זה יכול להיות גם בגלל עקרות.
שואל השאלה:
לא הבנתי, סוג של מקפיאים את תהליך ההריון בשביל להעביר אותו לאישה אחרת?
לא הבנתי, סוג של מקפיאים את תהליך ההריון בשביל להעביר אותו לאישה אחרת?
אנונימית
לא זה לא קשור לאישה אחרת.
פשוט זוג שלא מצליח להכנס להריון בגלל בעיית פוריות של האישה. אחד הפתרונות של זה זה לקחת ביצית מהאישה וזרע מהגבר ולהפרות את הביצית מחוץ לגוף האישה ואז להכניס את הביצית המופרית חזרה לרחם.
פשוט זוג שלא מצליח להכנס להריון בגלל בעיית פוריות של האישה. אחד הפתרונות של זה זה לקחת ביצית מהאישה וזרע מהגבר ולהפרות את הביצית מחוץ לגוף האישה ואז להכניס את הביצית המופרית חזרה לרחם.
זה שהרחם של האמא לט יכול לעשות את תהליך ההפריה או שעושים תרומת זרי אז עושים את התהליך מחוץ לרחם
שואל השאלה:
הוו הבנתיי
זה פשוט במקום לקיים יחסי מין כאילו? מתחילים את התהליך בחוץ ומכניסים לרחם של האישה את ההתחלה?
הוו הבנתיי
זה פשוט במקום לקיים יחסי מין כאילו? מתחילים את התהליך בחוץ ומכניסים לרחם של האישה את ההתחלה?
אנונימית
שואל השאלה:
תרומת זרע?
תרומת זרע?
אנונימית
כלומר במבחנה
תינוק שהפרו את הזרע והביצית מחוץ לרחם
באותו הנושא: