5 תשובות
שואל השאלה:
קצפת אין לי אפשרות להכין בבית.. :(
איך שמים שוקולד בתחתית של הכוס?
קצפת אין לי אפשרות להכין בבית.. :(
איך שמים שוקולד בתחתית של הכוס?
אנונימית
שוקולדד
שואל השאלה:
מה לעשות עם השוקולד אבל?
מה לעשות עם השוקולד אבל?
אנונימית
לשים אותו על השוקו אוליי?
שמים קובית שוקלד חלבי ושמים מעט מים רותחים מערבבים שהשוקלד ימס ושמים חלב חם
באותו הנושא: