תשובה אחת
שואל השאלה:
יש לך אייפון או גלאקסי ?
אם יש לך גלאקסי תורידי את הavg פשוט שם הוא יותר מובן וקל לעבוד איתו
יש לך אייפון או גלאקסי ?
אם יש לך גלאקסי תורידי את הavg פשוט שם הוא יותר מובן וקל לעבוד איתו
באותו הנושא: