3 תשובות
בכלל שמתאבלים על ירושלים.
אה ותשעה באב זה צום אז בכללי לא אוכלים כלום...
רשום שבשר זה נותן שמחה
ובית המקדש נחרב אז בגלל זה לא אוכלים בשר בתשעת הימים.
כמובן חוץ משישי שבת
אנונימי