5 תשובות
זה קצת לא מכובד נראה לי
לדעתי קצת קצר מדי ולא מכבד
לא.
זה לא "מכבד".
תלכי עם גינס/מכנס רגיל וטי שרט רגילה...
זה לא "מכבד".
תלכי עם גינס/מכנס רגיל וטי שרט רגילה...
אנונימית
אם זה רק לבדיקה הרפואית ויש לך בגדים אחרים לשאר התחנות אז אין בזה שום בעיה
זה לא ממש מתאים לבוא ככה לצו ראשון, תבואי עם ארוך יותר
לבדיקה זה בסדר
לבדיקה זה בסדר
באותו הנושא: