5 תשובות
חח דפאק אוקי
שיהנה חח
שהוא חננה בננה
אני גם נהנה ממתמטיקה, זה פשוט כיף אז לא יודע אני אחשוב שיש לנו מכנה משותף (?) או שהוא פשוט מבין עניין או טוב במתמטיקה
הבן של בני גורן
אנונימית
שהוא כמוני
סתם לדוגמה, אחרי הבגרות במתמטיקה של 5 יחידות פתרתי לכיף את בעיית התנועה של 4 יח"ל

אבל אני לא עושה את זה הרבה חח, יותר נכון להגיד שאני אוהב את הנושא (זה, סדרות והסתברות הנושאים האהובים עליי)