3 תשובות
מבינה אותך
תדברי איתו על זה
תדברי איתו על זה
אנונימית
תדברי איתו על זה
תסבירי לו שאת לא מרגישה בנוח להראות את החזה שלך אבל אם זה עם חזייה או חולצה אז זה בסדר (במידה שזה בסדר מבחינתך כמובן)
תסבירי לו שאת לא מרגישה בנוח להראות את החזה שלך אבל אם זה עם חזייה או חולצה אז זה בסדר (במידה שזה בסדר מבחינתך כמובן)
שואל השאלה:
זה לא שלא נעים לי, אני כן רוצה, פשוט לא מרגישה שלמה איתו. אפילו שהוא נחשב מושלם בעניי אחרות.
זה לא שלא נעים לי, אני כן רוצה, פשוט לא מרגישה שלמה איתו. אפילו שהוא נחשב מושלם בעניי אחרות.
אנונימית
באותו הנושא: