5 תשובות
כן לצערי ;(
לא
כי אני לא עושה שיט כזה
כן, לפני חצי שנה הייתה הפעם האחרונה
ונהייתי אדומה ברמות כשהוא דיבר על זה
אמרתי לו שאני סהכ אוהבת את החיוך שלו והוא בקושי מחייך אז רציתי לשמור את זה :)
כן חח באינסטה אבל זה היה איזה פדופיל אז לא אכפת לי