4 תשובות
שואל השאלה:
שאלתי את המורה שלי והיא אמרה שזה הגיוני כי מורידים הרבה נקודות על שרטוט... ממש מבאס...
שאלתי את המורה שלי והיא אמרה שזה הגיוני כי מורידים הרבה נקודות על שרטוט... ממש מבאס...
שואל השאלה:
שכחתי לשרטט את הפונקציה מצד ימין ושמאל של האסימפטוטות אבל חוץ מזה הכל נכון
שכחתי לשרטט את הפונקציה מצד ימין ושמאל של האסימפטוטות אבל חוץ מזה הכל נכון
שואל השאלה:
לפי התשובות וההסברים המלאים לא הייתה לי עוד טעות. גם הבנתי שהם מורידים הרבה על טעויות בניקוד.
לפי התשובות וההסברים המלאים לא הייתה לי עוד טעות. גם הבנתי שהם מורידים הרבה על טעויות בניקוד.
שואל השאלה:
טעויות בשרטוט*
טעויות בשרטוט*