4 תשובות
שואל השאלה:
שאלתי את המורה שלי והיא אמרה שזה הגיוני כי מורידים הרבה נקודות על שרטוט... ממש מבאס...
שואל השאלה:
שכחתי לשרטט את הפונקציה מצד ימין ושמאל של האסימפטוטות אבל חוץ מזה הכל נכון
שואל השאלה:
לפי התשובות וההסברים המלאים לא הייתה לי עוד טעות. גם הבנתי שהם מורידים הרבה על טעויות בניקוד.
שואל השאלה:
טעויות בשרטוט*