4 תשובות
אוףף את כל כך צודקת זה עצוב
עדיף להיות לבד מאשר להיות עם כאלה אנשים... אם את נותנת ולא מקבלת את רק מפסידה. ואם את נותנת ומקבלת דברים לא טובים את עוד יותר מפסידה. כבר עדיף לא לתת ולא לקבל.
אובייסלי לדבר איתם על זה...אם זה לא עוזר את לא צריכה אותם בחיים שלך.
מה את מתלוננת אם אנשים לא נחמדים אלייך תעיפי אותם מהחיים שלך זה לא כזה קשה
אנונימית
באותו הנושא: