9 תשובות
אהבתי
סרט יפה
מהמם, בכיתי בסוף חח
אבל הייתי רוצה שהיא תהיה עם השני
גרוע
הפסקתי באמצע
אחד הסרטים הגרועים
אחלה סרט, פחות אהבתי את הסוף
חמוד כמו הראשון אבל שניהם לא סרטים שככ אהבתי
ממש יפה,אהבתי



רחל הירוקה הייתה פה
אחד הטובים