2 תשובות
וואו יש יותר מידי
כולם נהיו פרופסורים לבאסה
אין לי קלישאות לזרוק בכל מקרה
גם לפרס שברו פעם ת'לב
למה לא עכשיו?
אתה רוצה תהילה? תשתף פעולה ותן לנו צ'וס
חלאס עם הפלאפון כוסעמק מה נסגר
30 שנה של חלומות קרו בחודש
יגידו עליי מה שהם חושבים על עצמם אבל זה לא בשליטתי אז יאללה ביי
והחיים הם לא חופשה ברודוס והכל עניין של מה שמים בפוקוס
עם הטישרט השחורה כמו ההוא של ההגברה
עיתונאים משחקים אותה קונטרה לכנסת, מי משלם להם צאק?
אני שומר תאנרגיה
בכיתה עם עוד בובות בובות
מיותר כמו הסיכה על הכיפה של חנוך דאום
מה לי ולכל השיט הזה?
איך השארת ככה ראפר בלי מילים?
אמרתי איזה אללה איסטור אשכרה ביכרפול וואט יור פיש פור
למרות שאת אוהבת, וכמה שאני אוהב הלב שלי עלה על הרכבת
חילקתי את הלב שלי ל12 שירים
יגיע איזה יום ואספר לנכדים "הלכתי אחרי האהבה"
עם העיניים הסגורות אני תמיד נראה מסטול, הסתובבתי רק עם אלה דהבינו שזה קול
פתחתי טלוויזיה לא מזמן, שם ראיתי גיבורי ילדות מוכרים את נשמתם
ראיתי אלוהים שאין לו אלוהים ואנשים שונים שונאים את מי שלא חושב כמותם
מבחינתם הפכי כל מה שנשאתי בסלבס

וזה לא ייגמר כי כל משפט שיוצא לטונה מהפה הוא משפט חוכמה:)
יש משהו מאוד דומה של רביד פלונטיק-
לבכות על מה שאין ולקטר על זה, להרעיל, להנדס, ולשכפל את זה, אנחמו מנוונים באופן סיסטמי, סוציומטים אנמים אפאטים, שרמוט*ת של הלייקים, אין שאיפה לייחודיות בכלל
וזה הכלל ואין יוצא מן הכלל