4 תשובות
יס האני
כן, אם זה בנסיעה עירונית כמובן. אם יש לך מעבר מנסיעה עירונית ותפסת אוטובוס מהעיר שלך לאשקלון המעבר לא יחשב.
שואל השאלה:
אפשר גם כשאוטובוס 1 של מטרופולין והשני של אגד?
אנונימית
כן אבל זה לא מחייב